Monday 10 August 2015

BBM PENDIDIKAN ISLAM


Dah lama saya buat bbm ni...dan dah lama saya tak menggunakannya...kerana saya sekarang mengajar Bahasa Arab..daripada dia terus tersimpan baiklah kiranya saya mengongsikan bbm ini untuk ustaz dan ustazah menggunakannya...bbm ini saya sediakan dalam bentuk power point...so ustaz dan ustazah boleh lah edit mengikut kesesuaian semasa..semoga ianya memberi manfaat untuk semua...kepada yang mengunjungi blog saya ini sudilah kiranya menjadi followers di blog ini...

Terima kasih saya ucapkan kepada semua pengunjung blog saya ini....

Klik tajuk di bawah untuk Muat turun bbm pendidikan islam :



TAYAMUM

BBM ini mungkin akan tidak seperti asal....akan ada perubahan dari segi tulisan jika didownload..



1 comment:

  1. Assalamualaikum ustazah siti...salam perkenalan buat ustzh siti. Sya min ..Dr Klang...

    ReplyDelete

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...